Kedai Online Saya

Header Ads

KAIN PASANG LINEN SATIN SILK TERBARU


Ada yang dah tahu tak ciri ciri kain Pasang linen satin silk iaitu salah satu daripada kain Pasang top selling di dalam kedai online kami??


BARISAN KAIN LINEN SATIN SILK 24 WARNA MENARIK


Apaaa?? Tak tahu!! Ala belum beli lagi lah tu, ok tak apa mari daku terangkan characteristic kain Pasang linen satin yang daku  jual DISINI.


Sebelum daku memulakan penerangan tentang ciri ciri kain Pasang linen satin silk ini, daku nak memberitahu bahawa tidak ada lagi seller online yang menjual kain jenis ini di pasaran online so far hanya kami sahaja yang menjual kain jenis linen satin silk ini.


ANTARA WARNA YANG CEPAT SOLD

Eh betul ke tu?? Insyaallah Betul berdasarkan kepada feedback custemer sebelum ini dan juga diatas pemerhatian daku didalam online market cewahhhh oleh itu marilah mencuba dan merasai kecantikan kain Pasang linen satin silk Kami. Ok dibawah ini ialah ciri-ciri kainPasang linen satin silk seperti : 


  1. TIADA GARISAN PADA PERMUKAAN KAIN

Tiada Garisan pada permukan kain walaupun nama sebenar dia linen, kebiasaan kain linen pastilah jenis bertekstur akan tetapi linen satin silk memang tidak terlihat sedikit pun garisan pada permukaan kain


  1. PERMUKAAN KAIN LICIN 

Permukaan kain yang halus dan licin, tidak kasar mahupun bergerutu seperti kain Pasang wrinkle crepe. Tekstur permukaan kain yang halus, licin dan lembut 


  1. KAIN YANG LEMBUT, BERAT DAN TEBAL

Kain linen satin silk juga sejenis kain yang lembut bila dipegang, sedikit berat dan tebal, Bila dipakai baju akan nampak jatuh tetapi tidak terlebih beralun.

SILVER BLUE DAN CONEFLOWER ADALAH WARNA TERBARU
 

  1. TIDAK TERLALU BERKILAT 

Kain linen satin silk tidak terlalu berkilat nampak sedikit matte pada permukaan kain, Untuk pengetahuan anda juga both side permukaan kain boleh dipakai samada mahukan Bahagian hadapan atau Bahagian belakang, keduanya pun boleh digunakan bergantung kepada citarasa masing masing 


  1. TIDAK JARANG

Pastilah kain yang tidak jarang, ia tidak memerlukan anda memakai inner mahupun lining pada kain walaupun anda menggunakan warna off white.


  1. KAIN YANG SEJUK, TIDAK PANAS DAN MENYERAP PELUH.

Apabila kain yang mempunyai campuran Cotton sudah semestinya kain tersebut tidak panas bila dipakai, Memang sesuai dipakai ke mana mana sahaja terasa nyaman dan sejuk, kain linen satin silk jugak sejenis kain yang menyerap peluh.

WARNA WARNA PASTEL 


  1. TAHAN LASAK 

kain linen satin silk juga adalah kain yang tahan, memandangkan tenunan kain yang rapat tidak jarang oleh itu jahitan pun tidak mudah tertetas bila melakukan aktiviti lasak.


  1. TIDAK MENGIKUT BENTUK BADAN

Sudah semestinya tidak mengikut bentuk badan bila dipakai kerana ia Bukan sejenis KAin yang memeri atau lembek.

WARNA WARNA FAVORITE UNTUK KAIN LINEN SATIN SILK

  1. DWI SEX DAN SEMUA DESIGN BAJU SESUAI

lelaki dan wanita Memang sesuai menggunakan kain jenis linen satin silk, daripada baby hinggalah ke orang dewasa amatlah selesa, macam macam design baju pun akan nampak lawa.



  1. NAMPAK MEWAH DAN KAYANGAN 

Kain linen satin silk memang nampak mewah dan mahal, dah nama pun silk, nampaklah kemewahan disitu gittuewww 


  1. TIDAK MUDAH KEDUT ATAU KUSUT 

Walaupun kainnya ada sedikit linen namun ia tetap tidak mudah kusut atau renyuk bila dipakai, ia juga mudah Untuk di gosok dan tidak memerlukan masa yang terlalu panjang dalam menggosok baju. 

KANAK KANAK PUN SELESA MEMAKAI

Ok itu sahaja lah ciri ciri penting tentang kain linen satin silk, kalau nak tahu Lebih dekat lagi kena lah beli dan pakai, sendiri, insyaAllah pasti puas hati dan repeat order lagi.


Sebelum daku stop, daku nak bagi satu tips jika anda nak effect baju nampak sedikit keras di dalam masa yang sama nak nampak casual tidak terlalu kayangan makanya anda boleh mencuba kain linen linen satin silk, dia akan nampak lebih comfortable and relaxed.



24 PILIHAN WARNA MENARIK 


-------------------------------

Untuk perincian dan pembelian berkaitan KAin Pasang kami boleh rujuk Link di bawah 👇



Link wassup 

https://wa.me/message/OUN332SXCMBUG1

https://wa.me/message/5VTDVJVFKEBXL1 


Link website 

www.lulukainpasang.com


Link Instagram 

https://www.instagram.com/lulu_shawl/feed/

https://www.instagram.com/kainlulu/feed/


Link Facebook 

https://m.facebook.com/lulukainpasang/

https://m.facebook.com/kainctnurhaliza/









Post a Comment

0 Comments