Kedai Online Saya

Header Ads

KENYATAAN RASMI IZARA AISHA BERKAITAN VIDEO YANG TULAR DI MEDIA SOSIAL

Assalamualaikum...
CANTIKNYA IZARA NI, LAKONAN DIA DALAM DRAMA MELAYU PUN MEMANG BEST

Siapa lah individu yang suka sangat mengaibkan orang lain, macam lah korang ni tidak mempunyai keturunan kan, kesian izara terpaksa explain perkara sebenar yang sepatutnya dia dah lupakan dan tak perlu nak stress pun sementara hari perkahwinan dia dengan anak tiri dato ct tak lama lagi berlangsung

Ini kenyataan izara melalui instagram miliknya

"Saya tidak membuat kesilapan yang sama setelah saya meminta maaf,Sebelum ini saya pernah meminta maaf kerana saya pernah memakai pakaian yang tidak sopan. Setelah itu, saya tidak lagi mengulanginya.
Sewaktu majlis seperti dalam video itu, ia adalah sebelum saya pernah memohon maaf kepada semua ever since than (maaf)  saya terus berubah ke arah kebaikan,Alhamdulillah Allah ingin menaikkan taraf saya untuk melantik saya sebagai seorang isteri tidak lama lagi tetapi setelah saya mengumumkan saya akan bernikah pada tahun ini, video lama itu mula muncul.Walaupun saya berasa malu dan sedih dengan tindakan pihak yang menyebarkan video itu tetapi saya mengambil sepenuh tanggungjawab terhadap kelalaian diri saya sendiri.Saya juga ingin memohon maaf kepada keluarga dan peminat serta sesiapa sahaja yang tersinggung dengan.Saya sudah pun memaafkan setiap individu yang telah mengaibkan saya.Sekali lagi saya mohon maaf kepada semua. Ini antara saya dan kamu. Insya-Allah, suatu hari anda akan memaafkan saya.Saya doakan yang terbaik buat semua. Terima kasih ya. Ikhlas dari hati saya. Assalammualaikum," 

Bertabah lah izara, semua ni pengajaran yang akan menjadikan kita lebih baik, manusia tidak akan pernah lari dari melakukan kesilapan, kita hanya mampu memohon doa agar Allah sentiasa mengampunkan dosa-dosa kita.

Post a Comment

1 Comments

  1. good info. at least kita jgn kecam orang cepat sangat tanpa usul periksa.
    Izara, you are forgiven.

    ReplyDelete