Kedai Online Saya

Header Ads

KUDAP KUDAPAN UNTUK ANAK BERUMUR SETAHUN KE ATAS

Assalamualaikum...

Mempunyai anak berumur setahun memang perlukan makanan standby di mana mana sahaja kan, umur sekitar ini lah mereka memang kuat makan,bubur nasi sahaja tidak mencukupi, mereka perlukan kudap kudapan selang seli dengan makanan berat. Kudap kudapan pulak bukan sebarang yang patut kita berikan, perlukan kawalan terutama gula dan garam, bagi mak mak yang rajin alhamdulillah macam macam resepi berkhasiat dapat disediakan terutama sekali biskut teething.

Bagi yang malas macam akak, boleh lah cuba biskut keluaran cosway, beli aje dekat mana mana kedai cosway, biskut ini adalah salah satu biskut yang kandungannya dari bahan bahan 100% natural tidak ada bahan pengawet. Harganya pun tidak lah terlalu mahal, rasanya pulak sungguh sedap, anak anak pasti suka.Mmmmm NA tak payah citer lah dia bab makan memang alhamdulillah semua ditelannya batu, kayu,kertas dan besi pun dia boleh kunyah...anak anak anak

Ada dua jenis perasa dan kedua duanya memang sedap dan mengenyangkan, lagi satu biskut ini sesuai untuk baby teething dan mak mak tak perlu risau tercekik.
Bangun bangun tdo jer terui minta mam mam, sebelum makan biskut wajib minum air kosong dulu NA
Alo lo lo suka ye, mama bagi biskut, nak lagi le tu
Kalo ikutkan akak nak bagi NA merasa makanan luar bila dia berumur dua tahun, perangcangannya selama dua tahun akak hanya bagi makanan yang saya masak, namun ketika NA setahun sebulan akak sudah memberikan dia biskut biskut seperti ini kerana tak tahan dengan kekerapan dia minta makan hahaha, bubur dah bagi, buah pun dah bagi masih lagi minta mam mam mam..walau macam mana sekali pun akak masih mencari bahan bahan yang organik dan 100% natural.
Stok biskut dan roasted chesnuts untuk NA, chesnut tu lembut dan sedap tak perlu risau anak tercekik

Kalo korang ada biskut yang organik dan mudah disiapkan boleh lah share di sini ya...terima kasih

Sharing is caring..

Post a Comment

0 Comments