Kedai Online Saya

Header Ads

Pencapaian terbaik sejak meniaga kain online.

DAH BESAR DAH BUDAK CINONET TU

Berdasarkan kepada entry cerita pada tahun 2019 (cerita yang di upadte semula)

Kembali lagi ber blog

Allahu...lamanya tak update blog, entah nak mula balek ker tak ni????

haishhhh bukan takda masa nak buat, munkin kurang minat nak mengarang cerita atau cepat boring atau entah sebab ape yeeee

tapi hari ni rasa nak bermula balek demi kelangsungan bisnez online kiter, dah enam tahun awak,  kiter niaga online ni, macam baru jer semalam bermulanya kisah kiter resign dan meniaga.

Macam baru jer semalam tak tido malam google tips mcam mana nak buka bisnez online tup tup dah 6 tahun dah, kalo nak cerita mesti bnyak cerita dia kan...

Alhamdulillah selama 6 tahun tu kan last mont february kite dapat sales paling bnyak sepanjang 6 tahun tu, makin semangat kiter nak besarkan lagi hasil perniagaan ni.

antara barisan kain yang daku jual 


Pencapaian tertinggi dalam perniagaan online
Last mont kite dapat sales rm90k dengan cost iklan fb adds rm5k, pencapaian tertinggi kita awak, saja nak share untuk siapa siapa yang rasa down meniaga online ni, plssss jgn putus asa..

Selama 6 tahun ni, sales kite memang meningkat every year, alhamdulillah syukur nikmat Allah swt, walaupun duduk rumah sepenuh masa tapi kiter ada income untuk masa depan

Akhir tahun 2019 banyak pencapaian yang boleh dikatakan impian menjadi nyata dan awal tahun 2020 pun kita makin semangat nak berusaha lebih lagi, sebab kite rasa selama ni kurang performed pun, macam main main jer awak

Pertama kali ke china 
last year october kiter sampai Guangzhou mencari peluang perniagaan, december kiter sewa rumah dua tingkat untuk letak hasil jualan kita, dcember jugak kita ada dua org staff dr kalangan family sendiri dan february 2020 kita dapat sale paling tinggi dalam career bisnez kita ni, Alhamdulillah..

dan sekarang masih merangka strategy seterusnya, dan sekarang ni setia follow mana-mana founder yang berjaya dan kita jadikan insprasi nak juga jadi macam diorang

sebenarnya kita semua boleh buat lah awak, percayalah kita boleh jadi macam mereka itu contohnya macam wawa zainal, kaya raya dia awak sekarang ni, kita pun boleh dengan cara kita sendiri, melainkan kita memang tak nak tu lain cerita.

beberapa design brocade pun ada 

Ehhhh terpanjang pulak cerita kiter ni, doakan kite rajin menulis tau, bnyak nak cerita ni pasal kain baru kita ni pun banyak sangat

Berangan jerlah 
yang paling penting kain baru kite takda jual di Malaysia, cita-cita kita tau tak apa sekarang ni, nak masuk TV tau hihihih, macam berangan nak mampuiiiiii ahhahahah

betul awak kita berangan nak masuk tv atau radio, berangan diorang panggil masuk tv atas sebab apa pun tak tahu hahahah apoooooo ko ni janggg berangan nak mampuiiii.

daku pun dah ada brand tudung sendiri

Tapi masa mula mula berniaga online sebagai dropship memang daku suka berangan, bila seller lain upadte parcel tinggi gunung, daku pun berangan jugak naklah ramai order kain aku juga macam depa, nak juga parcel aku tu timbun timbun.

Akhirnya aku dapat jugak lah merasaai perasaan busy packing kain, pos parcel bertimbun setiap hari, aku rasa munkin juga kuasa berangan boleh jadi doa kan.

Aku pun pernah berangan berkereta besar, berangan ke luar negara, berangan duit kepok kepok macam founder founder yang lain, alhamdullilah dapat juga merasa.

aku rasa berangan ni memang perlu jugak untuk naikkan semangat kita dalam perniagaan, sekarang aku dah berangan dalam bentuk lain, munkin daku semakin matang so angan angan pun dah berbeza.

kain pasang linen satin silk


Upgrade pulak angan angan baru
Macam sekarang aku berangan nak anak aku pandai dan boleh sambung belajr ke luar negara dan aku pun boleh duduk di tempat yang dia belajar.

Satu lagi aku berangan nak tolong orang susah, nak jelajah negara bawa misi bantuan ke, jelajah negeri hantar bantuan banji ker, hantar bantuan makanan ke, ohhhh rasa seronok dia pasti lain maciaammm.

So nak capai semua ni ke ada duit awak, so nak ada duit kena bekerja keras lagi, usaha gigih lagi kan, harap lah angan angan aku ini berjaya lagi macam sebelum ini.

Kadang kadang bercerita macam ini, aku segan juga macam rasa entah apa apa aje lah nak cerita kat oarng benda benda gini, tapi niat aku hanya untuk dapatkan tempat dalam marketing saja lah, kiranya cari peluang  pasarkan perniagaan aku dengan ber blog.

Jika dengan blog kena bercerita pasal pernigaan kita baru lah orang kenal, so kita kena belajar lah borak borak dalam blog walaupun hakikatnya ku tak reti.

ok lah awakkkk kita nak masak sarapan utk family dulu..hahahha macam kelakar je, tapi anggaplah kita usaha untuk bermain dengan blog pulekss,

beli kain free pos yehuuu











Post a Comment

0 Comments