Kedai Online Saya

Header Ads

MULA BERIKLAN DI INSTAGRAM

Assalamualaikum

Alhamdulillah melangkau ke satu fasa baru lagi hari ini dengan memulakan pengiklanan di isntagram, akak dah lama mempunyai akaun insta namun tidak sama sekali berminat untuk mengupdate mungkin disebabkan oleh pengetahuan tentang insta terlalu limited ketika itu.

Setelah beberapa kali memikirkan tentang kelangsungan perniagaan online yang berjaya mahu atau tidak akak terpaksa juga belajar mengembangkan pengiklanan melalui instagram.


KAIN PASANG SAKURA COTTON IAITU CAMPURAN SILK DAN COTTON

Pembelajaran telah bermula, akak lebih suka membaca tutorial dari Firdaus Azizi, berkaitan dengan pengiklanan di facebook dan yang terbaru di insta walaupun tutorialnya tidak menerangkan secara terperinci, namun ia sudah cukup memberi banyak input untuk akak mula beriklan, key point dia cuba sehingga berjaya dan jangan takut gagal.

Kawan-kawan seperjuangan akak telah pun memulakan kelas belajar beriklan dengan betul, namun sehingga ke hari ini akak masih lagi belajar dengan google huuhuhuh, belum tiba masanya lagi akak nak keluarkan duit sehingga rm10k untuk join kelas mereka. mungkin suatu hari nati, memang akak sangat berminat join the class tapi memandangkan ada anak kecil so akak pendam dulu lah, inyaAllah suatu hari nati.

Korang yang berniaga online juga boleh mencuba untuk menggunakan iklan fb add dan intagram ya, pulangan dia sangat berbaloi baloi, jika kena dengan gayanya

Ok setakat ini dulu cerita kita bye sharing is caring


KAIN PASANG EXCLUSIVE INDIANA BLUE MATERIAL DARI HEAVY DULL SATIN YANG SANGAT SELESA 





Post a Comment

0 Comments