Kedai Online Saya

Header Ads

KORANG JUGA PATUT FOLLOW FB DR.ZUBAIDI

Assalamualaikum...


setiap kali melayari ruangan FB, pasti hakak tercari cari nama inDr.Zubaidi, banyak info kesihatan yang hakak boleh hadam bila dia berbicara berkaitan topik itu, sangat simple dan mudah difahami oleh orang seperti hakak yang malas nak membaca panjang lebar berkaitan kesihatan. 

macam macam topik kesihatan dikongsikan, kadang-kadang hanya perkongsian yang mudah namun kita abaikan, yang mana kita pernah dengar sebelum ini tetapi lupa untuk diamalkan so apabila dia berkongsi di ruangan FB terasa macam ada juga yang memberi ingatan dan berkongsi ilmu, korang pun patut follow dia di FB, hakak suka nak share perkongsian dia di fb hari ini so hakak copy  paste jer kat bawah ni ya....

Bila bangun pagi, selalunya kita rasa lapar. Sebenarnya rasa lapar itu disebabkan tubuh kita dehidrasi kerana tidak mendapat bekalan air sepanjang kita tidur.
Sebaik bgn tidur, saya mengambil segelas air kosong, dua sudu SAKANJABEEN dan dua sudu minyak zaitun untuk tenaga sehingga makan tengahari.
Ia adalah latihan awal sebelum kita menjalani puasa bulan RAMADHAN. Biasakan perut kita kosong. Insya ALLAH memberikan manfaat kesihatan.
PM saya untuk SAKANJABEEN 0137610576

ok lah tu...bai bai sharing is caring 

Post a Comment

1 Comments

  1. Untung juga kan follow orang bijak pandai ni, boleh dapat tempias ilmu tu..hehehe.

    ReplyDelete