Kedai Online Saya

Header Ads

Salam Perkenalan



Assalamualaikum, selamat datang ke rumah (blog) saya. Nama saya Lulu, Mrs Lulu. Saya merupakan seorang peniaga online. Sebelum ini saya lebih banyak habiskan masa di ruangan media sosial yang lain tetapi entah kenapa terdetik di hati untuk turut memiliki blog peribadi sendiri selepas melihat ramai rakan-rakan berkecimpungan dalam duni ni.

Disebabkan saya belum arif sepenuhnya tentang design blog, maka saya mencari siapakah orangnya yang ada menawarkan servis edit blog dengan harga yang berpatutan. Lepas search dan lihat portfolio, saya mengambil keputusan untuk menggunakan khidmat dari Awa yang merupakan pemilik pada Blog Sis Hawa. Terkejut juga saya pada mulanya sebab harga yang Awa tawarkan cukup murah dan berpatutan.

Selesai saja berbincang melalui inbox fb, saya terus membuat bayaran dan inilah dia hasilnya selepas mendapat sentuhan dari Awa. Happy rasanya sebab kemahuan saya untuk menjadi seorang blogger semakin dapat di permudahkan. Apa pendapat anda tentang blog saya ni? Okay tak?

Saya harap kehadiran saya di sini dapat di terima oleh semua. Jika sudi untuk mengenali siapa saya dan dalam masa yang sama mengikut kisah hidup saya dari masa ke semasa. Silalah follow blog saya ni ya.

Saya juga ingin meminta anda untuk meninggalkan link blog masing-masing di ruangan komen di bawah tu, nanti saya akan datang lawat anda semula dan semestinya saya juga akan follow semula blog anda.

Terima Kasih :D

Post a Comment

20 Comments

  1. Replies
    1. tqvm awa..nati akak mengaktif kan diri bloging yer

      Delete
  2. Hi salam perkenalan kak Lulu. Cantik pemilihan warna utk tema blog akak. Selamat datang ke dunia blogging ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih noor maizan...nati akak g jenjalan kat rumah awak yer

      Delete
  3. waalaikumusalam dan salam perknlan juga dari saya adam_rimiey,nati jangan lupa singgah dan follow blog saya juga http://www.pokucu.com/ .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok adam..nati akak g jenjalan kat rumah awak jugak

      Delete
  4. Suka header blog sis hehe

    Salam kenal dari brunei. Pgl saya Fae.

    Nurfaezahabdullah1712.blogspot.com

    Fae dah follow sis #3

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasi juga sudi follow...sy jugak akan cuba meluangkan masa membaca blog sis ya

      Delete
  5. Lu, happynya saya....
    Akhirnya ada blog juga..
    Yeah!
    Selamat berblogging..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya mpy...hari2 aku p melawat kau ya lepas ni hahahaha

      Delete
  6. good luck..feel free to visit my blog http://www.kickstory.net/

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Salam pekenalan ... ccl follower yg ke #10..jemput singgah ke blog ccl

    ReplyDelete
  9. Salam kenal.

    Blogwalking ;-)

    ReplyDelete
  10. Waalaikumussalam.

    Mya dah follow.

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/

    ReplyDelete