Kedai Online Saya

Header Ads

TOPIK FEBERET DALAM BLOG YANG SUKA DI BACA

Assalamualaikum....

Semenjak menjadi suri rumah, akak gemar membaca blog berkaitan dengan peralatan rumah, segala macam tips pembersihan rumah atau apa-apa yang berkaitan dengan penjagaan rumah gitueeee. mak mak sangat kan....sebelum ini akak gigih mencari info berkaitan dengan membersihkan habuk di dalam rumah, menghalau nyamuk, pembersih baju, pembersih pinggan mangkuk dan macam-macam lagi tentang peralatan rumah, kekadang terjebak membeli barang-barang yang di promote atau dicadankan dalam blog, memang membantu sesangat blogger ni. Akak memang berterima kasih kepada blogger kerana idea dan cadangan mereka sedikit sebanyak menyelesaikan masalah rumah dan tangga gitueeeee.


Namun topik-topik lain juga masih menjadi kegemaran akak contohnya tips keibu bapaan, tips perniagaan online dan yang terbaru berkaitan dengan blogging, kalau muncul jer topik-topik ini memang akak tak lepaskan peluang untuk membacanya manakala cerita yang membuatkan otak akak menjadi kejung bila membacanya adalah yang berkaitan dengan tempat-tempat percutian dan tempat-tempat makan, hentah kenapa topik ini otak jadi kejung ketung munkin sebab akak bukan suka bercuti atau pergi makan-makan tapi tak jugak atau mungkin kah ceritera mereka terlalu panjang berjelah sampai ber episod episod atau kah bercerita bukan dari hati, ini lah yang dikatakan lain orang lain kesukaannya.

Korang pula suka topik yang bagaimana? adakah topik sensasi messy, atau cerita bagai novel nati boleh share dan akak boleh menulis tentangnya...

Setakat ini dulu cerita kita esok sambung lagi..

me lulu

sharing is caring...........

KLIK DISINI UNTUK MELIHAT KAIN PASANG KAMI




Post a Comment

2 Comments

  1. Saya suka baca tentang lifestyle dan kisah kehidupan seharian..
    Rasa lebih dekat dengan blogger berkenaan kak berdasarkan cerita yang dikongsi.. Selain itu saya suka juga baca book review..

    Semoga akak sentiasa dimudahkan rezeki dan terus success dengan online business akak.. ;-)

    ReplyDelete
  2. Betul tu lu, lain org lain citarasanya....
    Saya suka parenting tips, mak mak kan, dan juga segala resepi mudah...
    Hehe..

    ReplyDelete